وبمسترهالینک های خود را درآمدزا کنید

روشی کاملا نوع و جدید  برای کسب درآمد  از اینترنت و متفاوت با همه سایت های دیگر

 

برای عضویت کلیک کنید 

 

برای آشنایی با نحوه کار این سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

روشی کاملا نوع و جدید  برای کسب درآمد  از اینترنت و متفاوت با همه سایت های دیگر

در این روش شما می توانید از لینک های خود کسب درآمد کنید که بسیار موثر تر وکارآمد تراز سایر روشها ی معمول  شناخته شده است.

از خدمات این وب سایت کوتاه کردن دامنه وب سایت ها نمی باشد، بلکه بوسیله آن می توان هر لینکی را کوتاه و به لینکی درآمدزا تبدیل نمود.

به عنوان مثال شما در سایت در زمینه دانلود فیلم، موسیقی و یا دانلود نرم افزار فعالیت می نمایید، هر یک از این موارد دارای لینک های دانلودی می باشند که کاربر و بازدیدکننده سایت شما بوسیله آن ها می توانند اقدام به دانلود کنند، که معمولا این لینک هامربوط به سایت های دیگری مانند RapidSahre، 4shared، easy-share و ... می باشد.

بوسیله این سایت شما می توانید چنین لینک هایی را تبدیل نمایید و لینک هایی کوتاه و مختصر برای قراردادن در سایت خود در اختیار داشته باشید، علاوه بر مدیریت برآن ها و مشاهده لحظه ای تعداد کلیک برروی هر لینک می توانید از آن ها نیز درآمد کسب نمایید. به این صورت که در صورت انتخاب حالت نمایش آگهی بوسیله شما، یک آگهی قبل از نمایش سایت دانلود، سایت ویا هر وبلاگ مورد نظر به کاربر نمایش داده می شود و شما می توانید از آن درآمد داشته باشید.

روش کار بدین صورت است که شما پس از عضویت در این سایت به قسمت مدیریت لینک ها رفته ،در این قسمت 2 روش برای ایجاد لینک ها و تبدیل آن ها به درآمد موجود است...

1-     ایجاد یک لینک

در هر لحظه می توانید تنها یک لینک را تبدیل نمایید .

2-     ایجاد لینک های گروهی

اگر شما تمایل به تبدیل چندین لینک و یا لینک های موجود در یک صفحه به طور همزمان دارید، کافیست کد HTML مورد نظر را در بخش مربوطه کپی کرده تا تمامی لینک ها به صورت خودکار شناسایی و تبدیل شود. با انتخاب یک عنوان مناسب برای هر کدام از لینک های گروهی خود می توانید آن ها را بهتر شناسایی و مدیریت نمایید.

پس از ذخیره سازی در قسمت مدیریت لینک ودر جدول پایین صفحه در قسمت لینک، لینکی کوتاه شده مربوط به لینک مورد نظر خود دریافت خواهید کرد که از آن می توانید برای لینک کردن در سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید لینک های وبلاگ ها و سایت هایی را که با آنها تبادل لینک کردید رو تبدیل به لینک های درآمد زا کنید و از وبلاگ یا وبسایت  دوستان خود کسب درآمد کنید.

 دو نوع تبلیغات برای نمایش...

1-     آگهی در صفحه میانی

آگهی تبلیغات در یک صفحه، قبل از نمایش سایتی که به آن لینک داده شده است نمایش می یابد. از آنجا که میزان فضای نمایش در این حالت بیشتر از موارد دیگر است پس مبلغ دریافتی شما بابت هر بار نمایش این نوع آگهی نیز بیشتر خواهد بود.

2-     بالای صفحه

آگهی در یک کادر کوچک (فریم) و بالای سایتی که به آن لینک داده شده است نمایش می یابد.

کسب درآمد مضاعف از طریق معرفی عضو جدید

وبلاگ ها و انجمن های گفتگو محل مناسبی برای این کسب درآمد مضاعف می باشند؛ همه شما می توانید از سایت ما برای بازدیدکنندگانتان بگویید و معادل 20% درآمد هر عضو جدید را که توسط شما معرفی شده، از طرف ما دریافت نمایید. همچنین معادل 10% درآمد هر عضو جدیدی که توسط آن ها معرفی شده نیز، از طرف ما دریافت نمایید. در سطح سوم نیز معادل 2% پرداخت خواهد شد.

اطلاع رسانی یک لینک به دیگران بوسیله sms و...

شما مطلبی جالب در اینترنت یافت می کنید و تمایل دارید به سرعت لینک آن را برای دوستان خود نیز ارسال کنید، آیا تمام لینک را به صورت sms تایپ و ارسال می کنید؟!!

بوسیله این سایت می توانید بجای sms های طولانی یک لینک کوتاه را ارسال کرده و علاوه بر اطلاع رسانی به دوستان خود درآمدی نیز از آن کسب نمایید.  

برای عضویت کلیک کنید 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد