کسب درآمد از جدیدترین بانک اینترنتی

در واقع یک بانک اینترنتی جدید که قصد دارد بزودی فعالیت خود را آغاز کند.اما نکته قابل توجه این است  که چون هنوز افتتاح نشده به اعضای جدید هنگام عضویت 100$ پرداخت میکنه.در واقع بلافاصله بعد از عضویت میتونید 100$ در حسابتون ببینید که هنگام افتتاح سایت قابل برداشت یا انتقال هست.دوستانی که بانک altergold  را می شناسند می دونند اون بانک هم زمان افتتاح همین کار را انجام داد و بابت عضویت پول پرداخت میکرد.

 در ضمن  به ازای هر روز از عضویت شما در این بانک مبلغ20$ به حساب شما پرداخت می شود .(به شرط اینکه سری به آن بزنید) .

در عین حال هر کسی هم که از طریق شما به این بانک معرفی بشود مبلغ 25$ به حساب شما واریز می شود . از همه مهمتر ثبت نام در این بانک بیشتر از 2 دقیقه وقت شما را نمی گیرد .چیزی برای از دست دادن وجود ندارد . فرصت را از دست ندهید . وقت را غنیمت بشمارید .




با مشاهده ی تبلیغات در باکسفا، درآمد کسب کنید!

با مشاهده ی تبلیغات در باکسفا، درآمد کسب کنید!

شما کاربران اینترنت، می توانید از طریق عضویت رایگان در باکسفا، فعالیت تجاری خود را آغاز نموده و شروع به کسب درآمد کنید. فعالیت در این سیستم نیازمند هیچ گونه سرمایه ی اولیه ای نمی باشد و شما تنها با صرف زمانی مشخص در روز و مشاهده ی تبلیغات، درآمد به دست می آورید. سیستم ما به گونه ای طراحی شده که با فعالیت مستمر و هدفمند هر کاربر، درآمد او به صورت روزانه افزایش پیدا می کند؛ طوری که با گذشت مدتی نه چندان زیاد، به درآمد ماهیانه ی مستقل و بسیار مناسبی خواهید رسید.  

شما در باکسفا:
- روزانه حداقل 5 تبلیغ برای مشاهده خواهید داشت؛
- به ازای هر تبلیغی که مشاهده می کنید بین
50 تا 250 ریال درآمد کسب می کنید؛
- به ازای هر تبلیغی که زیرمجموعه تان مشاهده می کند بین
25 تا 125
ریال درآمد کسب می کنید؛
- زمانی که درآمدتان حداقل به
20000 ریال رسید، آن را دریافت خواهید کرد!

دوره ی آزمایشی

در تاریخ 07/03/1390 برابر با 28 می 2011 باکسفا رسماً فعالیت خود را در زمینه ی تبلیغات آغاز کرده است. این فعالیت با یک پروسه ی آزمایشی شروع شده است که تا یک ماه به طول خواهد انجامید. بدین ترتیب در تاریخ 07/04/1390 (28 ژوئن 2011) دوره ی آزمایشی به پایان می رسد و وبسایت فعالیت اصلی خود را شروع می کند.
در صورت تمایل به کسب اطلاع از ویژگی های این دوره و مزایای ثبت نام در آن، مطالب این صفحه را بخوانید.

از آنجایی که متد تبلیغات سیستم ما به صورت پذیرش تبلیغات از تبلیغ کنندگان و نمایش آنها به کاربران وبسایت است، شروع این فرایند نیازمند وجود سه رکن است: تبلیغ کننده، کاربر و باکسفا به عنوان وسیله ی تعامل این دو. و از آنجا که در زمان شروع فعالیت باکسفا، دو رکن اول حضور ندارند (تعداد کاربران برای مشاهده ی تبلیغات بسیار کم است و تعداد تبلیغ کنندگان برای درج تبلیغ)، تصمیم بر آن شد که در ابتدای کار، یک دوره ی آزمایشی یک ماهه در نظر گرفته شود، تا در طی آن، ضمن ورود کاربران و تبلیغ کنندگان و آشنایی آنها با سیستم، کار وبسایت نیز روال مناسب خود را بیابد؛ و سپس بعد از گذشت این دوره ی آزمایشی، فعالیت اصلی شروع شود.


در ادامه، ویژگی های این دوره به صورت تفصیلی آمده است:

ادامه مطلب ...